Återbesök

Skrivet den 2009-02-18, klockan 20:48:10
Har försökt att plugga lite här hemma.. Men det är svårt, för jag är så trött att jag inte tar in något.. Så frågan är om det ens är värt de.. Kanske lite, kollar ju bara lite lätt, det ör inte jättedjup, bara ett par saker som jag försöker lägga på minnet.. Ska nog göra en ramsa som jag gjorde i kemin.. =P

I morronbitti ska jag försöka komma upp tidigt å va på VC närom öppnar kl 8, för att sen komma till skolan i bra tid.. För jag måste hem i tid sen för jag ska tvätta på kvällen..

Nu ska jag läsa lite i min bok å sen ere Greys å efter det ropar sängen..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0