12 dec 09

Skrivet den 2009-12-12, klockan 15:49:05
Vakande innan klockan idag, jag vet att det är lördag, men jag hade spinning inplanerat kl 11, så jag kunde inte sova hur länge som helst.. Gick på det, sjukt kul pass, var rätt så slut efteråt. Kom hem åt frukost å sen for jag iväg med bilen å köpte kulklappar.. Så nu e allt till Erik klart!!

Sjukt mycket folk ute idag, fastnade i en korsning fem minuter, de gick inte å ta sej ut.. När jag kom till Strömpilen var det kö från rondellen å ner..!

Märke en liten skillnad på när jag kör å när Erik kör. Erik ställer sej närmast ingången.. Jag ställer mej där dte finns mycket plats, dvs längst bort.. Men då behöver jag inte hålla på å krångla å stå ivägen för alla..

Nej, nu måste jag ta å göra mej iordning ska till Stina om en timma, tvivlar på att jag hinner de..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0