4 mars 09

Skrivet den 2009-04-04, klockan 12:07:05
Hmm, vad har jag att berätta? Jo, M&M å GF kom förbi igår, de fick lite mackor å kaffe å fika.. När de åkte diskade jag medan Erik plockade undan allt.. Sen satte vi oss i bilen å åkte ner.. De gick väl bra å komma ner, var lite dåligt väder å Erik har kassa vindrutetorkare.. De är segare än segast å tar typ inget.. Så iband såg man bara lyset på den framför eller brevid, lite läskigt.. =P

När vi kom fram så fick vi midda, bakpotatis med kassler, yummi! =) Hade med mej rulltårtan som jag gjorde, å den var nog väldigt uppskattad..  Bra de, annars hade de blivit lite jobbigt. Fast jag har råkat göra med massa smörklumpar nångång, men jag tror inte att de blev de den här gången, för de e verkligen inte gott.

Jag är lite förvånad för idag vare jag som drog upp Erik ur sängen, de hör som inte till vanligheten.. Han brukar alltd väcka mej å säga att vi ska gå upp.. De måste va nåt fel på han! =O

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0