Snygging

Skrivet den 2008-10-12, klockan 00:27:08
Vart lite lessen eftersom jag missade dagens fotbollsmatch mellan Sverige å Portugal.. Inte för att de e så kul å titta på fotboll, de jag ville se va ju Ronaldo!! Men nu gick inte detta för jag hade inte 8an.. Men på en kanal jag hade visade de en annan fotbollsmatch, trore va Danmark eller nåt, kunde inte de ha switchat kanal?!?!

Jaja, de går inte å göra så mkt åt de.. Jag tror att matchen slutade 0-0, om jag inte har helt fel koll.. =P Kommer nog å få fler chanser å se honom.. Jises, kan inte förstå hur man kan va så snygg?!? Men de e många fotbollsspelare som e de.. =P



Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Gradin
Den 2008-10-12, klockan 01:52:40

va fan jag då?:/

Skrivet av: Agge
Den 2008-10-12, klockan 10:57:19

Nu handlade de här om fotbollsspelare å i den kategorin ingår inte du, då du inte dribblar runt med bollen.. Men totalt sett av alla snyggingar så ligger du 1a på listan!! ;) <3


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0