Ommöblering

Skrivet den 2008-10-16, klockan 19:52:31
Har under eftermiddan suttit å klurat på en ommöblering.. Gick å mätte vardagsrummet, gjorde de på en bra skala å sen rita jag upp de.. Sen mätte jag möblerna å ritade de också i samma skala..

Sen satt jag å klurade på hur jag skulle vilja ha möblerna, de e ganska svårt.. Men sen kom jag på ett sätt som skulle kunna funka.. Problemet är att de inte funkar med antennsladden då.. Den är för kort.. Så jag måste fortsätta å klura vidare..

Erik är ganska så emot min ommöblering.. De rubbar hans kosmos!!! Men de får han ta, jag lovar att han kommer å gilla en ommöblering, han vet bara inte om de.. Man måste våga bryta lite mönster.. =P

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Cristian
Den 2008-10-16, klockan 21:27:56

Alltså.. 10 meters antennkabel på Maxi kostar 99 kronor. Iaf när jag köpte. Det är väl ändå det lilla problemet?

Skrivet av: Agge
Den 2008-10-16, klockan 22:28:10

Men jag hade ingen hemma, de va mitt problem..

Skrivet av: Gradin
Den 2008-10-17, klockan 00:04:23

sist jag kolla så stavades cosmos med c;)

Skrivet av: Agge
Den 2008-10-17, klockan 12:44:47

ursäkta, men jag stavar som jag vill..!


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0