"Vill inte, vill inte, vill inte"

Skrivet den 2008-11-25, klockan 19:35:41
Här sitter jag i min ensamhet å rimmar å pluggar.. De finns inte så mycket roligare saker å göra just nu.. De e så tyst, eller ja de spelas iofs musik, men de e ingen som pratar med mej.. Å så kommer de å va hela kvällen, natten, morronen, dagen i morron å eftermiddan i morron..

Detta för att Eriks bil i morse sa: "NEJ! Nu vill jag inte mer" .. Å då va han tvungen å åka hem för att ha en annan bil här uppe, å eftersom han har en bit hem så sover han där inatt, vilket gör att jag är själv..

Men jag ska nog överleva ska ni se, oroa er inte.. =P

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0