Snart dags

Skrivet den 2008-11-03, klockan 15:13:04
Nu 50 minuter innan tentan börjar fick jag en klump i magen.. Vart übernervös!! Har inte pluggat så mkt idag, mest bara kollat igenom.. Men jag tror inte på sista minuten-plugg..

De gör nog allt bara värre.. Kunde jag det inte igår så kommer jag inte å kunna lära mej de till nu heller.. De som sitter de sitter..

Å jag hoppas att  jag ahr pluggat på rätt saker å att hans tenta kommer å likna de övningstentor vi har fått.. Men de ska jag inte vara så säker på, för man vet aldrig med honom.. =P

Vet inte hur jag ska göra för å lugna ner mej.. Ska inte börja å ta på mej jacka å skor förns om 30 minuter, typ.. Måste komma på nåt, för nu göre riktigt ont i magen!! =O

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0