"Skolk" =S

Skrivet den 2008-11-12, klockan 16:22:51
Jag var ner på stan i morse å fixa papper å lite annat.. Sen blev de en runda på stan också.. Gick in i varje affär för att leta efter en sak, men jag kunde inte hitta de!! =@ (PK: en arg smily)..

Vad jag letade efter? De kan jag tyvärr inte avslöja här.. För jag tror att personen de e till är här inne å läser.. =P Men iaf, nu måste jag komma på nåt annat.. Har typ redan gjort de, måste bara komma mej för å fixa de.. =P

Sen åkte jag till skolan, åt lunch å sen vare tentaåterlämnig.. Lite nervös jag var innan, men sen lugnade jag ner mej.. Å varför skulle jag vara nervös? Jag fick ju en 5a!!!! Vilket motsvarar MVG, typ.. Så jag är supernöjd, kan inte va annat.. =P

Sen hjälpte jag Petra med hennes mail innan de va dags å gå på föreläsning..

Föreläsningen var lika tråkig som alltid.. Den här gången stod jag bara ut 45 minuter, sen gick jag därifrån.. De va lite jobbigt för jag mötte läraren i dörren.. =P Men ändå, varför ska jag sitta på lektionen å läsa min bok när jag kan göra de hemma i lugn å ro.. Å så ere typ första gången jag i mina 14 år i skolan som jag "skolkar"..!! Iofs kan jag inte kalla de skolk då det är frivilligt.. =P

Frida följde med mej hem, vi skulle försöka fixa hennes CAD, men de gick inte.. Förstår inte va felet är.. Så jag hoppas att nån annan kan hjälpa henne..

När hon gått satte jag mej å började läsa igenom föreläsningarna som nu finns på internet.. Eller rättare sagt jag sitter å skriver ner dom på min egen dator.. Hoppas att jag får in lite iaf.. =P

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0