Kursstart

Skrivet den 2008-11-05, klockan 10:31:35
Ny kurs idag, Husbyggnadsteknik och materiallära.. Hoppas att den ska bli kul.. Nu kommer vi att få börja rita i cad, hoppas jag.. Ska bli lite spännande å testa på de..

De jobbiga är att jag inte har fått mina böcker än.. =/ Jag beställde dom förra måndan å de skickades inte förns i måndas.. Men de kanske kommer idag å då hinner jag få med mej dom till skolan..

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Susanne
Den 2008-11-05, klockan 11:02:27

Nämen börja rita i cad! Vad skoj - du får be Magnus om lite inspiration. Han är en fena på cad och jobbar en hel del med det på sitt jobb (arkitektbyrå)! Jag håller tummarna för att det går bra med kursandet (och håller en extra tumme för tentan som du skrev också!)! Kram!

Skrivet av: Agge
Den 2008-11-05, klockan 16:47:12

Tack så mkt! =)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0