Kill- å tjejsaker

Skrivet den 2008-11-06, klockan 20:20:20

Ibland är livet lite orättvist..

Jag tycker att det är sjukt svårt att köpa presenter till folk å speciellt till killar.. Jag menar, till en tjej kan man alltid köpa nåe smink, parfym, nån gullig tröja eller nåt annat gulligt... Men till en kille så kan man inte köpa nåe smink å inga gulliga tröjor precis.. =P

Som idag när jag skulle köpa en present till en person (en kille) så är typ 3/4 av leksaksaffären fylld med flicksaker, typ dockor, barbies, "kökssaker", krimskrams mm.. De som finns till killar är typ bilar..

De e väl inte så farligt, men nu ere så att jag bara får köpa presenter till killar, vilket är jobbigast.. Det för att jag inte har någon som jag kan köpa nåra flicksaker till... Fast jag gillar "mina" killar ändå..

De är tur att jag blev tillsammans med Erik, för han har tjejor i sin släkt! Så äntligen så ska jag få köpa lite flickiga saker!! =D

Ciao


Vad tycker du?
Skrivet av: Susanne
Den 2008-11-07, klockan 08:20:31

Jag älskar att köpa presenter, därmed inte sagt att det är enkelt (och vissa har ju inte ens fått sina presenter ännu!!). Jag kan agera presentrådgivare anytime! :-)



Mitt supertips när man bor i björkarnas stad är ju nästan i princip alltid Sagolika Ting..om det inte är alltför stora kids förståss! Hoppas det gick bra i alla fall!


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0