Fredagkväll på NH och städning på en lördagförmidda

Skrivet den 2008-11-08, klockan 16:00:53
Drog till Frida igår kväll, lagom med folk, väldigt mysigt.. Efter lite lekar å lite prat så drog vi vidare till NH där Cizzi å Maria spelade.. De va kul å se dom..!! =)

Erik å Linkan va ute å åkte bil så de plockade upp mej så jag slapp gå.. För jag har ju så otroligt lååååångt hem.. =P hehe..

När vi kom hem så stod de en present på köksbordet.. de va Linkan som hade med sej en inflyttingspresent.. en jättefin blomma å jag ska verkligen försöka å hålla den levande.. =P Bild kommer senare..

Sen gick vi å la oss eftersom de blev en tidigt uppgång i morse, iofs så vaknade jag 1 timma tidigare men de gjorde inget..

Upp tvätta, städa, pyssla, fixa, dona.. Ja, allt som måste göras innan man får gäster.. Sen drog vi ner på Strömpilen.. Linkan köpte nya högtalare till sin fest som vi ska få låna ikväll.. Så då behöver jag inte oroa mej för att festen ska bli förstörd pga att våra är som de ä..

Jag som förut var rädd att ingen skulle komma å festen, nu är jag rädd att de blir en massa som komma!! Hur ska vi få plats?!?! =S Men de löser sej väl säkert på nåt sätt..

Nu ere dags å gå in i duschen, för de kommer å ta tid för mejå bli klar å de vore en fördel å vara klar när folket komma.. =P Måste ju välja kläder också!! De e ju übersvårt!! Men de löser sej.. Jag har två smakråd som får hjälpa mej..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0