Tusen å en natt

Skrivet den 2008-05-14, klockan 12:23:05
Tittade på Äntligen hemma igår en snabbis.. Kom precis då Lulu Carter (eller va hon heter) höll på å fixa tre olika stilar för ett rum.. Temana va manligt, kvinnligt å tusen å en natt..

Tusen å en natt-temat var hennes favorit, för då kunde man välja stilar från flera olika länder som; Maroko, Indien å Istanbul..

Jag tror inte att Lulu var med på geografi-lektionerna, för jag har iallafall lärt mej att Istanbul är en stad i Turkiet å inget eget land!!

Men vad vet jag? Jag kanske lyssnade dåligt på mina geografi-lektioner..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0