Träning

Skrivet den 2008-05-20, klockan 11:33:32
Blev inge cykling igår.. Vädret å latheten tog över viljan.. Men de blir lätt så när man tränar själv.. För om det är ett lag så tränar man ju inte bara för sej själv utan för hela laget.. Men nu så tränar jag ju bara för min egen skull.. De e ju ingen annan som bryr sej om de..

Men nu ska jag vara duktig å ta på mej kläder, mkt kläder, för de e kallt ute idag.. Å så blåser de så de kommer å va tungt å ta sej runt Nydalasjön, men jag ska kämpa på.. =P

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0