De närmar sej

Skrivet den 2008-03-19, klockan 14:44:40
Nu äre bara drygt 1 timma kvar innan jag sitter på ÖP å har min tenta, den sista för den här gången.. Jag börjar bli lite nervös nu faktiskt.. Tror att den kan bli antingen jättesvår eller jättelätt.. De e så svårt å veta, för de har varit så blandat på övningstentorna vi har fått.. De e bara å hoppas att det inte blir nåra monsterfrågor (sånna med mycket poäng).. Fast ändå så känner jag att jag har koll på de mesta, eller jag kan inte plugga på mer nu iaf..

Jaja, vif år se hure går.. I morron ska jag sova ut, å sååå skönt!!

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0