Studenthelgen!!

Skrivet den 2008-06-09, klockan 13:25:42

Onsdag

Åkte till Björn å grillade, va mysigt, men jag följde inte med de vidare sen.. Var tvungen å packa å städa klart de sista.. Å så vill jag inte gå å lägga mej för sent heller eftersom jag skulle upp tidigt..


Torsdag

Upp klockan 7, fixa iordning mej å så.. Var typ klar till 8.. Satt bara i sängen å vänta på att klockan skulle bli 9.. Men de gick segt.. Men tilslut slog klockan 9 å jag tog mitt pick å pack å gick till bussen.. De vart nåra bussbyten på vägen, men annars gick allt bra..


Blev upp-plockad på busstationen i Ö-vik, tur va de, för jag hade aldrig orka släpa min packning till skolan i värmen.. Kom till Eriks skola å de va sjukt mkt folk.. Å de va sjukt varmt, de fanns inte ett moln på himlen å de blåste inget å termometern visade 32 grader!!! Utspringet blev lite försenat, men så ere ju alltid.. Men tillslut kom dom, men de va svårt å se skillnad på alla killar, för de såg ju typ likadana ut.. =P


Blev en tur för studenterna på lastbilsflak runt i stan.. Vi tog bilden ner å kollade pårom, sen plockade vi upp Erik å åkte hem till honom, där även familjens andra student var.. Blev lite kalas med mkt go mat!!


Åkte till M&M på kvällen för Erik skulle ut å fira... Men jag gick å la mej väldigt tidigt för jag hade sån huvudvärk, de e nackdelen med värmen.. Man glömmer bort å dricka tillräckligt mkt vatten..


Fredag

Vaknade halv sju å var ganska så pigg, men jag ville inte gå upp då, eftersom jag har sommarlov å får sova länge.. Men jag lyckades faktiskt att somna om å de va skönt.. Gick upp å duscha, sen blevre lie solning i de fina vädret.. Läste en bok å lyssnade på musik, riktigt mysigt..


Erik kom å hämta mej på eftermiddan, hörde inte att han kom, märkte de näre blev en skugga ovanför mej.. =P Åkte hem till honom.. Sen åkte vi ner å badade... De va inte så varmt i vattnet, men efter att ha blivit nerburen så blev jag blöt.. Måste bygga upp lite mer muskler så jag orkar stå emot.. =P Blev lite kortspel på kvällen.. Å vem vann? Juste AGGE!!!!! Yeah! ;)



Lördag

Vaknade å gick upp.. Spelade kubb, mitt lag lyckades bara vinna 1 gång av 3.. Sen blevre lite boll å på eftermiddan så vare städning å bryggisättning vid badet.. Även denna gång blev jag doppad mot min egen vilja.. Å i kastad från bryggan också...


Efter ett tag åkte vi hem.. In i duschen, å så kallt de va.. De va ju tom varmare i sjön!!! Men efter en lång stund kom värmen å jag kunde duscha.. Tog på mej lite "stadskläder" eftersom vi skulle till storstan.. =P Åkte till Ö-vik, lämnade Erik på balen å sen åkte jag å L till MAX å åt midda.. Promenerade runt i stan, satt å prata promenera lite till å sen vare dags å hämta Erik igen.. Jag trodde att de skulle bli svårt å hitta på nåt under alla timmarna, men de gick faktiskt ganska fort.. Å skönt va väl de..



Söndag

Spelade lite kort igen, å även denna gång tog jag hem segern.. =P =D Packde ihop våra grejer å på eftermiddan åkte vi hem till Umeå..

Ciao


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0