Sporttabbar.. =P

Skrivet den 2008-01-24, klockan 12:36:34
"Ni hade en väldigt impotent offensiv. Den ville inte in..."

"För att kunna slå Frölunda är det bäst om man är i ledningen."

"Det kan bli droppen som knäcker kamelens rygg!"

"Ishockeymatchen mellan ÖIK och Antjärn slutade 0-0 efter periodsiffrorna 0-0, 0-0 och 0-0!"

"Bör verkligen tjejer hålla på med damfotboll?"

"Det står 0-0, och det beror på att ingen av lagen har gjort något mål."

"Serven hade en hastighet på 205 km/tim, som en moped ungefär..."

"Vi kan väl påpeka att det är resultatet efter 90 minuter som räknas i den här matchen..."

"Det tycks vara i den här grenen man skall slå världsrekord i tresteg"

"Träningslägret i Spanien var någonstans i Portugal"

"Antingen kommer Schumacher att gå in i depån det här varvet, eller så kommer han inte att göra det!"

"Lugn grabbar, ni är inte ett dugg bättre än vad de är"

"Jag tror på teorin att om motståndarna gör mål, måste vi göra 2 mål för att vinna..."

"Kom igen nu killar! Knäna i knähöjd!"

"IFK Göteborg är nog, i mitt tycke, Sveriges kanske bästa lag, jag säger kanske, men jag menar nog vad jag eventuellt säger."

"Flaggan ser vit ut... det är den faktiskt."

"Kom igen grabbar, de har också en dålig målvakt!"

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0