På väg...

Skrivet den 2008-01-24, klockan 20:00:26
Så nu e ja typ färdigpackad.. De e lite grejor som ska till, men de kan ja inte ta förän i morron.. Har dammsugi å fixat å.. Så nu ere fint när ja kommer hem!! De e skönt.. Har aldrig förstått mamma när hon har envisats om å städa innan man reser bort, men nu förstår ja.. De e ju mye skönare å komma hem till nåe rent!!!

Vattna min blomma idag, tyckte att de va på tiden.. Jag har inte vattnat den sen Pelle va här, å ja tror han va här i mitten av september om ja inte minns fel.. =P=P De där me blommor e inte min grej asså..

Lyfte undan min tidningshög när ja skulle dammsuga idag å då blev ja papercutad..!! Så de svider lite fint så där.. Men ja överlever som alltid..

Jises, mamma gjorde mej så sugen på kokosbollar!! Men ja har inte alla grejer för å göra de.. Men om ja hade haft de så hade ja inte haft nån ork att göra de.. =P=P



Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Cristian
Den 2008-01-25, klockan 07:03:30

Är du packad?!

Skrivet av: Agge
Den 2008-01-25, klockan 22:16:03

Aa, alltid!!


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0