Osmart

Skrivet den 2008-01-09, klockan 13:34:45
Jag känner mej bara dummare å dummare för varje MaD-lektion som går!! De borde ju va tvärtom, jag lär mej nya saker å är smart.. Men icke, de e inga problem å räkna, felet e att ja inte har nån aning om va ja håller på med.. De kanske inte gär så mye nu, för nu ståre typ va man ska gö.. Men nästa termin, på bygg så kommer ja å va körd! För där läre inte stå vilken formel ja ska använda, utan då måste ja ju klura ut de själv.. Å även när ja är färdig utbildad så kan jag inte förvänta mej att de står exakt hur ja ska göra..

När jag hade räknat klart dagens uppgifter (bara 1 sida!, igår vare 10!) så testade jag en gammal tenta.. Men jag kom inte ihåg hur ja skulle gö!! Eller ja visste ju hur man derivera, men inte om talen stod i nämnaren.. Så jag va duktig å bad om hjälp å Robert sa att ja skulle använda nån regel, men ja hörde inte vilken.. (han pratar tyst å dessutom pratar han skånska, vilket inte göre mye lättare..) så han fick säga om.. =P=P haha..

ja ska no fortsätta å gå igenom tentan lite senare.. Nu ska ja springa ner till Bostaden å se om de har en skruv till min garderob..

Vad tycker du?
Skrivet av: Sessan
Den 2008-01-09, klockan 13:44:45

Jag sög vad det gäller matte c:n jag läste! Gjorde om kursen tre gånger för att jag förstod verkligen inte!

Skrivet av: Agge
Den 2008-01-09, klockan 18:39:06

Well, då ere inte bara ja..


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0