De e på G

Skrivet den 2008-01-05, klockan 14:38:57
Nyårslöftena går väl sådär, idag har jag iaf köpt nya träningskläder så nu ere bara guldkortet som saknas sen kan jag spendera många timmar på IKSU.. Ja e på G iaf!! Å igår åt ja ju ris å de blir ida med.. Snäll tycker jag att jag är, fast de har jag iofs alltid tyckt.. =P=P men nu e ja trevlig å hejjar på busschaufförerna, kassörskorna mm..!! Långthurigheten vet jag inte om jag kan bli av med, men jag har ju 361 dagar på mej å tur e väl de, för de kan ta tid.. Rutinerna har inte kommit än, men snart, så fort skolan börjar...

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0