Agge-dagen!

Skrivet den 2008-01-07, klockan 22:42:26
Så, då har ja vart duktig å hjälpt moster... De e lite svårt å göra de i telefon, men de funkar.. så efter ett tag så förstod hon, påstod hon iaf.. sen vet jag inte om de va sant eller ej.. =P=P ej mitt bekymmer!! själv har ja pluggat biologi, gick igenom en gammal tenta.. va tvungen å ringa mamma å fråga om nåra grejor som ja inte fick ihop.. eller boken sa en grej å nåra sidor senare en annan.. =S=S å som vanligt när man frågar mamma om hjälp så får man svaret plus massa mer!!!

men ja sa till mamma att ja skulle lägga den informationen låååångt bak i hjärnkontoret så kanske jag nån gång kan plocka fram de om de skulle behövas.. de hoppas ja inte, för ja kommer inte ihåg va hon sa..=S menmen..

Fick världens skummaste sms av mamma idag.. =S=S
"Agge har namn s dag i dag... Grattis:-P"
De där särskrivningarna hade inte svenskläraren gillat.. mamma, mamma, mamma... =S =P hon skylde på mobilen, men de e bra, man ska alltid skylla på nåe annat.. haha..

Så eftersom ja inte visste om att ja hade namnsdag så ere okej att ingen har grattat mej idag.. okej, ja ska inte säga ingen, för de e faktiskt två som har grattat mej.. =D Så TACKAR!!

Provade min baddräkt förut, jises.. Baddräkt ä inte sexigt nånstans!!! Men jag måste ha den om ja ska köra vattengympa.. Så de e väl bara å stå ut.. tur att man är under vattnet iaf... hahaha.. =P=P

Dags å sova snart då..

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Gradin.
Den 2008-01-08, klockan 18:51:43

Nog tror jag du ser bra ut i baddräkt;)

Skrivet av: Agge
Den 2008-01-08, klockan 22:24:59

Hahaha, sure..


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0