Upps

Skrivet den 2008-12-08, klockan 19:41:32
De va så skönt att Erik kom hem tidigt idag, för en gångs skull.. Har inte hänt sen i somras typ.. Jag fixade lite mat, makaroner, stekt falukorv, broccoli å stekt majs.. Mycket gott! Råkade skålla Eriks fot när jag hällde ut broccolivattnet, men han stod ivägen å jag fick inte riktigt plats.. Okej de e ingen fara med foten, de syns inte ens.. Men han påstår att det är svullet, så han ska visa hans mamma i helgen hur elak jag är mot han.. =P hehe..

Sen började vi ta ser saker från väggar å flytta lite möbler, eftersom de ska komma å måla i kök å hall i morron!! =) De va de som va överraskningen.. =P Å på onsdag så ska de fixa i badrummet å v-rummet.. Äntligen har väntat 5 månader på detta..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0