Jogging!!!

Skrivet den 2008-08-31, klockan 16:10:15
Gjorde nyss nåt jag inte har gjort på drygt ett år..Jag har joggat!!! Okej, de kanske inte är så märkvärdigt tycker ni.. Men för mej ere lite speciellt.. De e inte så att jag har varit lat å inte sprungit av den anledningen.. Utan de e för att jag ville att mina ben skulle läka å att jag inte skulle få så ont varje gång jag stog upp..

Å efter att ha vilat i flera år nu, så kändes det som om de var dags.. Sprang lite åt gången, men de va inte för benens skull utan pga kondisen!!! Fick ju igen luft efter ett par meter!! =P  Men de gick bättre å bättre..  Sprang bara på stigarna, asfalten lämnar jag ett tag till.. För den är så otrloigt hård.. =S

Idag var för övrigt första dan jag vaknade helt utan huvudvärk!! Å de känns bra, för då är jag på fötter igen.. Men jag ska tare lite lugnt fortfarande..

Nu ska jag in i duschen, så jag är fräsch till de att Erik kommer hem.. Tror att han skulle uppskatta de.. =P

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0