Sthlm!!

Skrivet den 2008-04-25, klockan 22:59:58

Va nere på stan på torsdan å kolla runt lite granna.. Fixa en blomma, den va ganska liten, men när hon slog in den så blev den typ 3 ggr så stor!!! Å den skulle jag släpa me mej till Sthlm..!!! Hem titta på TV, såg att jag va med på TV4's lokalnyheter!! Stort!!! Eller inte, men lite kul.. Satt iofs på bussen, men ändå..

Packade klart alltid, gick å la mej tidogt för att inte va alltför trött... Upp morronen efter gick till skolan med all min packning, 3 väskor å min blomma.. Hade fysik men sen smet jag lite tidsigare för å hinna med bussen.. Hade otur å fick sitta längst fram, väldigt framt, men gott om benutrymme!!! Hade även alla Askungens möss med mej på bussen..!! Iofs så brukar mössen va söta, men inte närom låter konstant i 1,5 timma!! Då blev de bara jobbigt tillslut..

Kom fram hoppa in i bilen å sedan började resan ner till STOCKHOLM!!! Stannade på ett par ställen på vägen ner å så.. Sen kom vi fram typ vid 21.. Lekte med Mrs, å tittade oss omkring..

Upp, tog en promis till Bryggan å sedan åkte vi till stan å träffa Lina å Ammi.. Väldigt kul! Va ett tag sen man såg dom..

Åkte hem å åt midda med moster, typ så..

I morron ska vi träffa Sandra å Charlotte!!! Whiii!!!

Ciao


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0