"Moulin Rouge"

Skrivet den 2007-10-16, klockan 22:20:55
Planen va att jag skulle gå å lägga mej tidigt idag, då de inte har blivit så mkt sömn de senaste nätterna.. Men jag sitter fortfarande uppe å lär bli uppe ett tag till...

Pratade med mormor förut.. Så nu har jag väl mer eller mindre bestämt mej för att åka ner till henne å morfar i helgen.. Å hon lät nöjd!!

Just nu ere "Moulin Rouge!" på trean.. Hade tänkt att jag skulle se den, men jag hade annat å göra.. Minns när jag såg den första gången.. De va väldigt länge sen.. De va iaf på biografen på Ekerö, tillsammans med Issa å Amanda.. Å om jag inte minns fel så va deras mamma med, fast jag tror inte att hon fick sitta i närheten av oss (inte min idé!) Så hon satt väl nåra rader upp, för vi satt längst fram... Kanske inte vare bästa, men vi va små å visste inte bättre på den tiden.. :P:P Men iaf, jag å Issa satt väl å skratta filmen igenom, ja vene varför, för de ju inte nån komedi precis.. Medan Amanda fällde nåra tårar å kunde inte förstå varför vi skrattade, den va ju sorglig!

Nä, nu ska jag skriva packlista till helgen.. Måste ha med mej en del.. :P:P

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Issa
Den 2007-10-16, klockan 22:43:28

hahah fyfan va klockrent! gamla tider asså

Skrivet av: Agge
Den 2007-10-17, klockan 00:01:05

Hahaha...


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0