Efterklok eller förklok?

Skrivet den 2007-10-08, klockan 22:57:20
Tänker fortfarande på nyheterna som jag läste förut, främst då "Skotten i Rödeby" och "Mordet på 16-åringen".
Att få begrava sitt barn är väl bland de värsta man kan vara med om, kan inte ens tänka mej tanken..  Å killarnas alla kompisar... Jag förstår inte att de måste hända något sånt här för att nån ska reagera.. De båda morden kanske hade kunnat förhindrats, men de e väl lätt att vara efterklok, men jag tycker att vi måste bli lite förkloka.. De skulle bli så mkt bättre då..

Dags å öppna ögonen, eller?

Vad tycker du?
Skrivet av: Cristian
Den 2007-10-09, klockan 17:14:51

Word! Bästa blogginlägget från någon blogg jag har läst på väldigt länge. :)

Skrivet av: Agge
Den 2007-10-09, klockan 21:31:51

Najs, hoppas att fler håller med.. :)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0