Inflyttningsfest...

Skrivet den 2007-11-03, klockan 17:35:51

Tittade igenom två olika Bi-tentor... De fanns typ en fråga på varje som handlade om de som BC har föreläst om!! Resten av de 100 frågorna va sånt som UCG har föreläst om.. Å grejen är den att jag har i princip bara lärt mej på BC:s lektioner, så nu blire massa å plugga in som måste fastna där...
Sen såg jag att man kan få minuspoäng, om man svarar fel elelr svarar för mkt!! De är helt sjukt.. Okej, om man ger för många svar, de kan jag förstå.. Men inte om man svarar fel!! Då kommer jag ju aldrig våga svara någe...!! De blir som Gerts prov tvåan.. Jag kommer ju va körd!!!

Jaja, skit samma... Inge mer plugg den här kvällen, för nu ere fest som gäller!! Sandra har inflyttnignsfest, å jag är taggad till 1000!!! De ska bli sjukt roligt, hoppas jag iaf... Annars får man väl göra de roligt.. :P:P

Måste äta snart å sen göra mej i ordning innan Emelie kommer.. Ska inte komma försent, för hennes pappa ska köra oss..

Ciao


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0