Biologi, nej tack!!

Skrivet den 2007-11-01, klockan 22:24:17
Mötte Björn i köket näre va dags för midda förut.. Vi snackade lite å han försökte återigen få mej att söka till någe biologprogram nästa höst.. Men han kommer aldrig å lyckas övertala mej, för så fort som B-kursen är slut så tänker jag inte öppna en Biologibok mer!!! Inte ens någe i närheten, vene kanske kemin är någe likanade, hopaps inte de, för jag orkar inte med ett tråkigt ämne till.. Vill ja ha kul när jag pluggar.. Verkar inte så så bra just nu.. Eller jo, matten är kul för tillfället.. Får se hur länge den e de.. Typ tills Lisa ska gå igenom hela boken nästa vecka, då jag inser hur mkt jag inte kan!!

"Man kan därför att man tror att man kan"

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0