4 dar

Skrivet den 2007-08-05, klockan 22:16:48
Dan började med att ja fixa min cykel... De gick ganska bra tills jag skulle sätta tillbaka däcket... Det blev lite snett och jag fick ingen hjälp så jag gav upp... Gick in och packade lite grann... Sen gick jag ut och klippte gräset.. Det blev väldigt fint den här gången... Lekte lite med Jissa..

Jag försökte få pappa och bada, men det misslyckades.. Så jag fick bada själv... Innan så stog jag och sjöng till låtarna som de spelade på radion.. Det lät inte vackert, men kul vare.. Stod och skrålade till Jimmy Janssons "Amanda" när de gick massa människor förbi och en av dem hette Amanda.. Hahaha.. Vet inte om de hörde nåt.. :P Hoppas inte de...

Tog en prommis på kvällen...

Ska fixa mina fötter nu...

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0