SKIVA!!!

Skrivet den 2007-04-17, klockan 15:08:34
Var hos ortopeden i morse och hämtade mina inlägg och sedan bar det av till skolan. Där hände det inget speciellt då alla lektioner var gröna!! Pratade betyg med några lärare, de gick väl inte som jag hade förväntat mig.

Men nu är det snart dags för skiva!! Jiiiiippppiiiii!!! Har precis duschat och ska väl börja göra mig i ordning snart, måste ju vara snygg i kväll!! Hahaha... Lillebror ska med på middagen, så han ska ha på sig kostym och finskor! Han är så snygg i de. Så vi lär ju vara snyggast på fetsen!! Hihihi.. Man kan ju alltid hoppas iaf...

Måste gå nu.. Rapporterar i morron om hur det gick...

Puss..

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0