8 aug 13

Skrivet den 2013-08-08, klockan 19:41:50
I lördags stod det "rensning av skrivbord" på schemat... Ångrade med (som vanligt) precis när jag rivit ut allt... Är inte riktigt klar än, va tvungen å ta mej till Ikea å köpa lite lådor å de har jag inte monterat ihop än, men i helgen.. Så då tror jag att det blir bra i lilla sovrummet =)
 
Plockade upp, ställde undan resväskor å gjorde fint här hemma, städade några köksskåp, har dock nåra kvar ;)
 
På söndagen gick jag ner till fotbollsplan för jag skulle titta på matchen, de slutade med att jag fick va med å spela.. Blev lite stressigt då jag blev kallad 15 min innan matchstart!! Fick spela 30 min iaf, hade fått spela mer, men jag orkade inte.. Å eftersom jag inte var förberedd så slutade kvällen med världens huvudvärk!!
 
Som tur var så gick huvudvärken över till första arbetsdagen.. De va inte så tungt som jag var förberedd på att komma tillbaka.. Va faktiskt lite skönt, äntligen är rutinerna på plats =)
 
Träning på kvällen, slutade inge vidare... Ett svullet knä efter att jag ramlat när jag räddade målet.. Först kändes det inte så farligt, typ som ett brännmärke, men sen kunde jag inte springa... Blev kylpåse å bandage! Kändes obehagligt på kvällen, typ som om det rann nåt kallt på knät, men det var helt torrt, så de va väl nåt på insidan..
Va lite svårt å sova, hatar å sova på rygg, men jag hade inge val direkt..
 
Tisdagmorgonen var jobbig.. Kändes bra till en början.. Stod i badrummet å borstade håret när de vart suddigt för ögonen.. Jag var tvungen å sätta mej ner för jag blev så yr å illamående.. Troligtvis pga knät, för de gjorde ont.. Men sen gick de över å jag kunde åka till jobbet =)
 
Har mest blivit kontorsarbete nu, för jag kryper ogärna omkring på knät, men än så länge så finns de å göra =)
 
Köpte nya fotbollsskor idag å benskydd, tror de blir mycket bättre för mina tår å ben =)
 
Nej, nu ska jag ta å ringa ett samtal. Tjing!
 
//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0