Ramlar du, så ligger du!

Skrivet den 2012-03-20, klockan 20:30:00
Va så högt upp man kan komma i huset idag.. Å när jag var på väg ner så säger två av snickarna:
S1: "akta så du inte ramlar ner"
S2: "håll i dej nu"
S1: "ramlar du så blir de svårt å få ner dej, så då får du ligga där"
S2: "ja, för vi hjälper bara till en gång å dej har vi redan hjälpt"

Känns bra, haha ;) De är nog bäst att jag håller mej på fötterna nu, ifall att =P

Vart jag är går så är de nån som är på mej, bara för att jag råka ramla en gång, som för övrigt var nån av snickarnas fel, så betyder de ju inte att jag stuper i varje steg jag tar... Men det känns bra att de är rädd om mej =)

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Hanna-chan
Den 2012-03-21, klockan 21:40:20

Men det är iaf lite skojsigare med snickare som skojjar med en, än snickare som typ ignorerar en... >__>


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0