Tankar

Skrivet den 2012-03-07, klockan 21:00:00
De va helt sinnessjukt vilka tankar som flög igenom mitt huvud i fredags när jag låg på backen..

¤ Hur ska jag få bilen till Erik?
Vi planerade ju så bra på morronen att jag hade bilen eftersom vi skulle ner till Stockholm, för då brukar jag hinna handla innan Erik slutar..
Tänkte att nån av gubbarna får köra mej till Erik å så får Erik skjussa tillbaka honom..

¤ Vem ska ha ansvaret?
Eftersom jag var ensam på kontoret så fanns det ingen kvar då jag åkte iväg och troligtvis inte skulle komma tillbaka.. Ett tag tänkte jag att jag skulle komma tillbaka å sitta på kontoret till arbetsdagens slut, bara för att nån måste finnas där...

¤ Vem ska larma å låsa?
Insåg att om jag nu skulle sitta kvar så skulle jag inte hinna larma å sen hinna ut.. Men om jag inte skulle stanna kvar, vem skulle då göra de?

¤ När rakade jag benen sist?
Jag vet att det kanske inte är det första man tänker på. Men när de började kavla upp byxan för att få av mej skorna så fick jag smått panik. Kom inte ihåg hur håriga de va, ganska så ofräscht med buskiga ben.. Kollade efteråt, å de va inte så farligt ;)

¤ Hur ska jag kunna spela match på söndag?
Skulle äntligen få va med å spela en match, men när jag låg där så förstod jag att det skulle bli knepigt. De ända jag tänkte på då var att jag fick inte glömma å ringa tränaren.

¤ Hur funkar de vid sjukanmälan?
Har aldrig varit sjuk förut så jag vet inte hur det fungerar på Peab. Har ju ett nummer å ringa men hur fungerar de.

¤ Ska jag höra av mej till Erik?
Svaret blev nej, orkade inte ta de just då, tänkte att jag tar de när jag är tillbaka å hämtar mina saker. De va ju ingen annan i platsledningen där ändå, så han skulle ju inte få veta något.. Tänkte skicka ett sms, men de va så jobbigt när han gjorde de så jag ville inte göra likadant, fast att inte hära av sej alls, kanske inte va så bra heller..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0