9 mars 12

Skrivet den 2012-03-09, klockan 20:48:05
Redan fredag..

Kan inte säga att jag har haft en tung vecka.. Hemma i tre dagar å kontorsjobb två dagar.. Hoppas foten blir bra snart, för de är skittråkigt å bara sitta på kontoret, vill ut å titta, de har ju säkert hänt en massa där ute på den här veckan som jag inte varit ute å kikat.. Men just nu känns de som om foten aldrig blir bra.. Den är fortfarande väldigt svullen å de gör ont som tusan när jag försöker gå på den.. Men de kan ta upp till 40 veckor innan den blir bra, om man har otur, vilket jag inte hoppas på...

SO kom upp efter frullen å frågade om vi skulle gå, men vi ställde in SR.. Inte så lätt å gå å inspektera där ute med kryckor =P Men jag satsar på nästa fredag ;) Dock kommer jag inte gå i hisstrappen...

Städerskan gav mej en ny sopkorg, eller hon tog den från rummet brevid, eftersom jag vänt upp å ner på min å använder den som stöd för foten...

Förbättrade tiden till bussen idag med två min ;) Å då stannade jag en längre stund för jag blev trött i armar å ben..

Är helt slut efter den här veckan, fast de inte har varit särskilt ansträngande.. Att ha ont 24/7 tar på krafterna..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0