8 mars 12

Skrivet den 2012-03-08, klockan 18:50:24
Idag var jag tillbaka på jobbet, kanske inte min bästa idé här i livet, men gu så skönt de va!! Har verkligen saknat de, inte för att jag kunde göra så mycket, men bara att få komma ut å se nåt annat än min lägenhet.. Fick sitta med pappersarbete, kan ju inte göra så mycket annat.. Inte lägligt att göra illa foten nu, för de är massa som behövs göras utomhus, har lite dåligt samvete att jag inte kan hjälpa till.. Menmen, vad ska man göra.. Nu får den andra arbetsledaren slita som ett djur själv, som jag fick göra förra veckan då han va borta...

Dom va besvikna att jag inte hade bakat några bullar nu när jag ändå var hemma å vilade foten.. Om jag är snäll så ska jag baka i helgen å ta med mej, dock inga bullar, men nåt annat smaskigt...

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0