5 mars 12

Skrivet den 2012-03-05, klockan 17:28:04

Helgen sög, de va jättefint väder, men jag kunde inte va ute å fota.. Jag satt på altan i nåra timmar, de va skönt, när solen låg på så var de 18 grader ;) Men sen söndagen så höll jag mej inomhus tills vi åkte hem.. Erik fick gå in på CG själv, för jag orkade inte hoppa runt där inne..

Lindade foten i morse, men jag tog bort de ganska snart, foten bara somnade... Men de går ganska så bra utan.. Idag har jag gått en del på foten... Va så skillad att jag bara använde en krycka ;) Men de va för att de va svårt å få maten till bordet, gick inte att stoppa innanför tröjan som jag gjorde med glaset å vattnet =P

Ska ta å plocka lite här å fixa å sen ska jag ta mej an dagens stora utmaning, gå till träningen.. Jag ska inte va med, men jag ska hämta och lämna lite saker.. De va närmre å ta sej till träningen än till hon som jag ska lämna å hämta grejer av.. =P Man får inte va dum...

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0