Träning

Skrivet den 2012-01-18, klockan 20:23:57

Förra veckan gick jag till träningen, helt dött.. Jag kom dit två min efter arton, samlingen var arton. I en veckas tid har jag hållt på å ringa till tränaren, men han svara inte.

Idag gick jag till träningen igen å då va de folk där, iaf två st. De påstod att de va där förra veckan också, så se måste ha dragit exakt arton noll noll. Men nu va de ingen ledare där, så de va lite fundersamma. Får väl se nästa vecka hur de ser ut då.

Anledningen att tränaren inte svarar, han är på semester i några veckor...

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0