14 jan 11

Skrivet den 2012-01-14, klockan 22:57:22
Vad har hänt idag?

¤ Sov länge, måste ju passa på när jag kan ;)

¤ Tittat på en skiva med Vänner...

¤ Plockat bort julen, inte för att jag tog fram mer än två ljusstakar, en tomte å två änglar, men nu är de nerplockade, i morron åker de in i förrådet..

¤ Slängt sopor, passade på medan sopsorteringen var tom

¤ Promenerat i stormen

¤ Tvättat 3 maskiner, så nu har jag äntligen rena kläder ;)

¤ Tittat på en av Jeff Dunham's shower

¤ Gått in i lilla sovrummet, funderat på var jag ska börja, gått ut igen...

Typ så..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0