13 jan 11

Skrivet den 2012-01-13, klockan 21:31:10
Fredag den trettonde...

Fast jag läste att det faktiskt var en turdag.. Vanliga måndagar är värre, speciellt måndagar i maj.. =S Var lite orolig i morse när jag kom till jobbet å insåg att jag glömt mitt halsband hemma.. Har alltid halsbandet på mej när det är nåt viktigt som inte får gå dåligt.. Därför hade de varit bra att ha på sig det en dag som denna.. Men den har flytit på bra, fast det var fredag den trettonde å jag saknade mitt halsband...

Dock var de stopp på E4.an när vi for hem, hade hänt en olycka, men jag fattade inte riktigt vad.. Bilen hade kört in i något, för den saknade några delar fram, men den var inte helt kvaddad.. Tog en halvtimma extra att komma hem, för det var stopp i 20 min å sen rullade de sakta i 10 min innan vi kom förbi å de började flyta på..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0