14 feb 12 - Alla hjärtansdag

Skrivet den 2012-02-14, klockan 21:10:46
Alla hjärtansdag idag, hur jag har firat? Jobbat, krängt påsar, pysslat.. Väntar på att Erik ska komma hem, men det lär dröja..

Apropå påsarna, vi ska sälja med fotbollslaget, 18 förpackningar var.. Gick en sväng bland mina grannar, tänkte de va enkelt, liten håla, alla vill stödja idrotten, men nej inte de.. En del hade inga kontanter (det kan jag godta), andra hade redan massa (man kan inte ha för många, inget som har bäst-före-datum), några bara tvärt nej, men sen var de dom där 5 snälla människorna som köpte för att hjälpa föreningen =) Tack! Alla var inte hemma när jag gick runt, så jag ska ta en sväng till, hoppas bara jag kommer ihåg vart jag gick ;) 13 kvar å sälja, men det ska väl gå.. Hoppas jag, annars får jag köpa alla själv =P

Ska fortsätta vänta här i min ensamhet...

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0