12 sep 11

Skrivet den 2011-09-12, klockan 19:23:54
Regn, regn, regn.. Så fruktansvärt tråkigt.. De blir så blött.. Även fast jag hade regnkläder i galon så blev jag blöt.. De rann in i halsöppningen, ner för bröstet å magen.. Tog hela arbetsdan innan jag var torr igen.. Hade ombyte till alla kroppsdelar förutom överkroppen.. Ska ta med mej det i morron å lägga i hyllan så att det finns..

Idag har jag bokat tid hos tandis.. Kände att det var dags nu, var 2,5 år sen sist.. Tandis i Umeå strulade till de så jag fick ingen tid i våras å sen har jag inte orkat ta tag i de.. Så om fem veckor gäller de, är lite nervös att jag har fått hål..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0