5 okt 11

Skrivet den 2011-10-05, klockan 19:57:50
Bjöd på bullar igår på jobbet å de uppskattades.. Dom tyckte Erik va lyckligt lottad som får så goda bullar ;)

Har känt mej lite hängig i några dagar nu, till å från.. Jätteskumt.. Ont i huvudet, känner mej febrig, torr i halsen.. Men de e typ varannan dag.. Hoppas att det inte blir värre, har inte tid å va sjuk.. Har haft så här förut, å då hare bara försvunnit helt plötsligt..

Idag va jag i Tierp på sopstation.. Plockade med mej allt som stod utanför dörren å kasta de, passade på å handla lite.. När jag kom hem stod en av grönsakslådorna utanför dörren.. Jag kan omöjligt ha missat den, för jag tittade noga innan jag gick.. Så jag tror att nån granne stjäl våra sopor å sen lämnar tillbaka dom!!!

Idag är de säsongspremiär av Greys =) Som jag har väntat, är lite orolig att jag inte kommer orka va vaken hela programmet.. =P

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0