11 okt 11

Skrivet den 2011-10-11, klockan 19:49:46
Förra veckan så smög sej halsont på.. På fredagen åkte vi till MoP.. P bjöd på Whiskey, så mitt halsont försvann, men snoret började rinna.. Sen rann de hela helgen.. Kände mej lite småhängig, frös, svettades, frös, svettades.. Anar att de va feber..

Tog en promenad med M, medan Erik bryggde staket med P.. Sen hade jag lite spikövningar.. Som bäst fick jag in spiken på fyra slag.. Men de inträffade bara en gång av flera försök ;) Vi hade tänkt dra hem på lördagen, men så blev de inte.. Men vi drog hem efter frukost på söndagen..

När vi kom hem så pysslade Erik om bilen å jag kurerade mej på soffan med HIMYM och vänner... Hann med nåra avsnitt.. Åhh så bra ;)

Igår var ingen bra dag.. Kände mej inte alls pigg, gick på Ipren hela dan, så jag tog mej igenom arbetsdan.. Idag var det bättre, inge febrig, men hostig å snuvig.. Nu verkar snuvan ha gett sej, men inte hostan, kommer snart hosta sönder min hals..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0