7 nov 11

Skrivet den 2011-11-07, klockan 19:38:52

I fredags efter jobbet åkte jag på IKEA å shoppade lite å sen for jag på CG med alla andra människor. När jag kom hem plockade jag iordning här hemma tills Erik kom, då blev de middag å sen städning. På lördagen fortsatte städning, blev stressigt mot slutet för vi skulle möte upp Eriks föräldrar å bror nere i Uppsala. Kastade mej in i duschen å tog en snabbdusch, när jag kom ut så visade det sej att de inte va en snabbdusch ;) På med kläder, hår upp i knut p sen iväg. Hann inte torka håret innan vi drog å de va alldeles för blött för att släppa ut, då kom jag på den briljanta idén, bilfläkten ;) De blev inte torrt, men torrare... Vi åt lunch, kollade på våra jobb, åkte till Gränby Centrum å sen åkte vi hem.. Fikade, spelade wordfued, alftapet, lagade mat, åt mat, åt efterrätt, tittade på tv, bäddade, somnade..

Vaknade, åt frulle å sen föräldrarna hem, Erik skjussade ner bror till Uppsala.

Söndagen var lugn, lagade mat å titta på Gossip :)

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0