Stan

Skrivet den 2011-05-27, klockan 18:12:55
De blev en heldag på stan..

Morronen började med en väntan på att bostadsbolaget skulle ringa, men de gjorde dom inte.. Så jag ringde upp, å de skulle återkomma.. Sen var jag tvungen å åka till min lunchdate med basårstjejerna + en kille.. Råkade missa hållplatsen, för jag tänkte att jag skulle till Vasap, men de ska man ju inte när man ska till Göteborg.. Men de gick bra ändå, fick gå en liten bit extra bara..

Åt lunch pratade i nåra timmar å sen blev det stan.. Först lämnade jag tillbaka tapetproverna, för de va så otympliga å bära runt på.. Sen agerade jag smakråd, eller jag köpte lite saker själv också, dock inget till mej..

Sen var jag tvungen å börja röra mej hemåt, tråkigt nog för jag hade gärna spenderat några timmar till med gänget =)

//Angelica

Juste, de ringde upp från bostadsbolaget 2,5 timme sent.. Så nu har vi iaf valt tapeter, blev inte precis så som vi ville ha de, men de går bra ändå =)

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0