Sista chansen

Skrivet den 2011-05-20, klockan 10:10:21
Idag avgörs de, om vi får lägenheten eller inte.. Dock har jag inte så mycket hopp, för på förra föll vi på målsnöret.. Har inte vågat kolla sen i onsdags, å jag ska inte kolla förns 00.01 i natt, för det är inte förns då som det är säkert..

Kollar jag nu så kommer det bara att förstöra min dag, bättre å förstöra när jag ska sova, för då kan jag gråta mej till sömns.. För idag är en solig å fin dag å den dagen vill man inte förstöra pga en lägenhet..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Ammi
Den 2011-05-20, klockan 16:23:52

Jag håller tummarna så hårt jag kan för er! :)<3

Skrivet av: Angelica
Den 2011-05-20, klockan 17:37:06

Tack babe! <3


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0