Avslutning

Skrivet den 2011-05-31, klockan 19:04:54
Betalade sittningen, kikade på några redovisningar, lämnade tillbaka böcker och tittade på Emmas avslutning.. De e min dag.

Emmas avslutning va jättefin, vill också ha en sån avslutning.. Skulle ha pluggat till syrra istället.. Fick iaf lite sommaravslutningskänsla, dock va de så varmt i Aula Nordica att jag höll på å svimma.. Å nu har jag har ont i huvudet =( De tråkiga var att jag hade med mej kameran, men när jag skulle fota så var den stendöd.. Fattar inte riktigt varför, för de fanns batteri kvar.. =S Men jag fick några med mobilen iaf, men de e ju inte samma kvalitet..

Ska ta å öva lite på redovisningen, så jag vet vad jag ska säga..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0