Anledningen till att jag inte kör bil

Skrivet den 2011-05-16, klockan 14:33:45

Hade de inte varit för alla medtrafikanter så hade jag tyckt de varit asnajs å köra bil, men på grund av dessa så e bilkörning de värsta jag vet..!!

Folk blinkar inte så man har inte en aning om vart de ska
Folk kan inte högerregln så jag måste väja
Folk är inte hjälpsamma vid påfarter
Folk blir ilskna om man kör lagligt
Folk blir frustrerade om man inte kommer iväg fort vid ett trafikljus

Som idag när jag skulle upp på E4an, det var dubbelfilig, men inte en enda bil åkte i vänsterfilen, utan alla låg i höger, så jag kom inte in.. Så jag var tvungen å stanna på påfarten, sen ser jag i backspegeln att de kommer en stor skåpbil i fullfart som också ska på.. Han blinkar ut att han ska köra, men sen stannar han bara.. Jag fatta igenting, men jag tog chansen å trängde mej ut..

Om alla bara vore lite smidigare så skulle inte bilkörningen vara så jobbigt..

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0