26 maj 11

Skrivet den 2011-05-26, klockan 07:57:37
IW va sjukt jobbigt, trodde jag skulle dö efter halva passet.. Men det var ett bra pass för de tränade hela kroppen.. Idag får de bli lite mjukare träning, BoBa.. Behöver de för jag har så ont i kroppen..

Middagen igår var väldigt trevlig! De va kul å träffa alla å höra vad de ska göra framöver.. De låter som om de flesta har fått jobb å de e ju kul! För under vårt första år så var det 5/25 som hade fått jobb när de gick ut.. Å de låter som om de flesta stannar kvar i Umeå..

Maten var supergod, men jag va proppmätt efteråt; vitlökstoast, fläskfilé med klyftpotatis å kladdkaka =)

Idag ska jag hämta hem en tapetkatalog för vi ska få välja nya tapeter till nya lägenheten.. Å sen ska jag prata med min BB =D

Sen tror jag inte att de finns så mycket mer planer förutom rapporten då..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0