Myror

Skrivet den 2011-03-24, klockan 14:38:17

De kröp omkring lite myror i tvättsutgan idag.. Va lite äckligt å jag va rädd att jag skulle råka få med mej nån hem, men jag tror jag klarade mej.. Men de e väl bara nån månad kvar till jag har myror här hemma, de brukar ju komma hem till oss några veckor under våren..

Vart de kommer ifrån är fortfarande ett mysterium, fann dom oftast i Eriks O'boy-glas, tillslut va han tvungen å skölja ur glasen efter att han hade druckit..

Hoppas på en flytt snart =)

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0