Fler skor som gärna får flytta in ;)

Skrivet den 2011-03-17, klockan 21:57:47
Nu så.. Felet? Fel filformat.. =P


    '

Tycker att det är väldigt snyggt med gladiatorsandaler, problemet är jag... Har sånt fruktansvärt komplex för mina tår att jag inte kan visa dom..




Tyckte dom var söta.. Vitt kanske inte är den bästa färgen, men det känns somrigt =)




Jag har iofs ett par stövlar, men de e sånna här gröna å otympliga.. Jag skulle vilja ha ett par snygga, som man faktiskt kan använda i stan.. Dock vill jag har med svarta prickar på.. Eller svart med rosa prickar..




Sko 2 å 3 liknar varandra väldigt mycket.. 3 har jag spanat in länge, men aldrig kommit till skott.. Minns inte om jag provade dom eller inte.. Jag tror nog att jag ska ge dom en chans till.. Sko 4 tyckte jag var lite cool.. Sko 1 kändes också cool på ett sätt..

Kanske inte behöver alla 8 skor, men en eller två eller tre.. ;)

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0